Pridať otázku

Poslal som peniaze na zlý účet, ako požiadať o vrátenie?

Dobrý deň, Stala sa mi nemilá vec - zadala som chybne číslo IBAN, presnejšie stalo sa, že som napišala zle číslo banky. Chcem sa opýtať, ako mam postupovať, aby sa mi suma vrátila spať na môj účet.
Bibiana Kostková
17.08.2016 - 10:00

Dobrý deň, 

pokiaľ zadáte platbu na účet, ktorý neexistuje, platba sa Vám obratom vráti, najneskôr v nasledujúci pracovný deň. V prípade vykonania platby na existujúci účet v inej banke a nevráti sa Vám, je potrebné spísať žiadosť o vrátenie platby. Môžete tak urobiť na ktorejkoľvek pobočke VÚB banky. Žiadosť je spoplatnená podľa aktuálne platného Cenníka. Pre tuzemskú platbu je to poplatok 15 EUR.

 

Iveta

Iveta

je vo VÚB banke špecialista na oddelení zákazníckej podpory

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.