Pridať otázku

Môžem si zriadiť sporiaci účet cez Internet banking?

Dobrý deň prajem, prosím Vás, zaujímalo by ma, že keby som chcela sporiť na sporiacom účte online (čo máte v novinkách) musím navštíviť najskôr Vašu banku alebo môžem nastaviť podmienky aj sama cez internet banking? Ďakujem, Darina
Darina Kohlová
26.11.2016 - 20:51

Dobrý deň, pani Darina,

sporiť môžete jednoducho so sporiacim účtom, ktorý si môžete zriadiť ako jednu zo služieb k Vášmu účtu.

Peniaze, ktoré momentálne na Vašom účte nepotrebujete, môžete jednoducho previesť na svoj sporiaci účet a peniaze sa budú zhodnocovať výhodnejšie ako na Vašom bežnom účte.

Výhodou je, že hneď ako budete peniaze potrebovať, môžete si ich kedykoľvek previesť späť na svoj účet. Navyše ušetríte, keďže za vedenie účtu ani za zrealizované prevody neplatíte. Kvôli zriadeniu účtu nemusíte navštíviť pobočku, ide to jednoducho aj cez internet banking.

Postup  na zriadenie sporiaceho účtu cez Internet banking:

1. Po prihlásení do služby Internet banking zvoľte v hlavnom menu možnosť "Nový produkt".

2. V zozname produktov si zvoľte možnosť „Sporenie a vklad“ – „Sporiaci účet“ a následne možnosť „Viac informácií“

3. Ďalej kliknite na tlačidlo „Zriadiť produkt online“

4. Systém Vás vyzve na zadanie údajov k sporiacemu účtu a výber bežného účtu, ku ktorému má byť sporiaci účet vytvorený. Sporiaci účet môžete pomenovať podľa vlastného uváženia.

5. V rámci procesu založenia sporiaceho účtu máte možnosť hneď realizovať prvotný vklad na sporiaci účet z bežného účtu, ku ktorému si sporiaci účet zriaďujete.

6. V prípade záujmu o pravidelné sporenie si môžete zároveň zadať trvalý príkaz, ktorý Vám automaticky prevedie peniaze v zvolenej sume a časovom intervale na Váš sporiaci účet. 

7. Zvoľte možnosť pokračovať, dostanete sa na obrazovku kde sa vygeneruje Dodatok k Zmluve o bežnom účte, ktorý si môžete prečítať aj stiahnuť a zároveň v prípade zvolenia prvotného vkladu a/alebo trvalého príkazu môžete skontrolovať zadané údaje pre platbu.

8. Vytvorenie účtu je potrebné dokončiť podpisom bezpečnostným prvkom (SMS autorizácia, Mobilný Pin, Token alebo Mobilný Token). Ďalšie informácie o bezpečnostných prvkoch.

 

Iveta

Iveta

je vo VÚB banke špecialista na oddelení zákazníckej podpory

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.