Nezrealizovaná platba pre nedostatok prostriedkov na účte.
„Dobrý deň, chcela by som zrealizovať platbu ktorá nebola zrealizovaná včera, nedostatkom peňazí na mojom účte. Je to možné ? ”Kristína Sladká
Dobrý deň,
v prípade, že ste v deň zúčtovania SEPA – Europrevodu na Vašom účte nemali dostatok finančných prostriedkov, prevod bude recyklovať (teda čakať na doplnenie financií na účet) štandardne 3 pracovné dni. Do tejto lehoty nespadá deň splatnosti prevodu.
Prevody s prioritným konštantným symbolom (napr. platba za dane, odvody splátky úverov a pod.) recyklujú 90 pracovných dní.
Informáciu o recyklovaní platobného príkazu Vám môžeme zasielať do Schránky správ v Internet či Mobil bankingu alebo SMS správou na Vaše telefónne číslo alebo e-mailom na Vašu e-mailovú adresu, ktorú máme k dispozícii v systéme.
Ak v tejto lehote zabezpečíte na Vašom účte dostatok finančných prostriedkov, prevod spracujeme. Počas tejto lehoty bude Váš prevod zobrazený aj vo Vašom Internet bankingu v časti Platby – Pohyby na účte – Čakajúce platby.
V prípade, že po uvedenej lehote na účte nebudete mať dostatok finančných prostriedkov na spracovanie platby, čakajúci prevod sa zruší a dostanete notifikáciu o zrušení/odmietnutí prevodu. V takom prípade odporúčame, aby ste si zadali predmetnú platbu opätovne. Zúčtovanie prevodu si následne môžete skontrolovať cez službu Kontakt, cez Internet banking v časti Platby – Pohyby na účte, cez Mobil banking v Pohyboch na účte, alebo aj osobne na ľubovoľnej pobočke našej banky.
Pokiaľ sa jedná o SEPA inkaso, takáto platba recyklovať nebude, a preto je potrebné ju zadať ako nový SEPA-Europrevod, prípadne kontaktovať inkasanta, aby zaslal požiadavku na inkasovanie z Vášho účtu ešte raz. Pokiaľ však máte nastavené len 1 inkaso v mesiaci od príslušného inkasanta, opakované inkaso bude automaticky odmietnuté
Pomohla vám
táto odpoveď?
Ďakujeme za váš názor.
Pomôžte nám zlepšiť sa.