Pridať otázku

Nezrealizovaná platba pre nedostatok prostriedkov na účte.

Dobrý deň, chcela by som zrealizovať platbu ktorá nebola zrealizovaná včera, nedostatkom peňazí na mojom účte. Je to možné ?
Kristína Sladká
16.08.2016 - 12:20

Dobrý deň,

v prípade, že ste v deň zúčtovania SEPA – Europrevodu na Vašom účte nemali dostatok finančných prostriedkov, prevod bude recyklovať (teda čakať na doplnenie financií na účet) štandardne 3 pracovné dni. Do tejto lehoty nespadá deň splatnosti prevodu.

Prevody s prioritným konštantným symbolom (napr. platba za dane, odvody splátky úverov a pod.) recyklujú 90 pracovných dní.

Informáciu o recyklovaní platobného príkazu Vám môžeme zasielať do Schránky správ v Internet či Mobil bankingu alebo SMS správou na Vaše telefónne číslo alebo e-mailom na Vašu e-mailovú adresu, ktorú máme k dispozícii v systéme.

Ak v tejto lehote zabezpečíte na Vašom účte dostatok finančných prostriedkov, prevod spracujeme. Počas tejto lehoty bude Váš prevod zobrazený aj vo Vašom Internet bankingu v časti Platby – Pohyby na účte – Čakajúce platby. 

V prípade, že po uvedenej lehote na účte nebudete mať dostatok finančných prostriedkov na spracovanie platby, čakajúci prevod sa zruší a dostanete notifikáciu o zrušení/odmietnutí prevodu. V takom prípade odporúčame, aby ste si zadali predmetnú platbu opätovne. Zúčtovanie prevodu si následne môžete skontrolovať cez službu Kontakt, cez Internet banking v časti Platby – Pohyby na účte, cez Mobil banking v Pohyboch na účte, alebo aj osobne na ľubovoľnej pobočke našej banky.

Pokiaľ sa jedná o SEPA inkaso, takáto platba recyklovať nebude, a preto je potrebné ju zadať ako nový SEPA-Europrevod, prípadne kontaktovať inkasanta, aby zaslal požiadavku na inkasovanie z Vášho účtu ešte raz. Pokiaľ však máte nastavené len 1 inkaso v mesiaci od príslušného inkasanta, opakované inkaso bude automaticky odmietnuté

Iveta

Iveta

je vo VÚB banke špecialista na oddelení zákazníckej podpory

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.